Subject: nõukogu koosoleku teade
From: "Tervisespordikeskus - JTSK" <[email-masked]>
To: "KUM min", "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 13:53:49 +0300

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 81. koosolek toimub
16.06.2025 algusega kell 10.30 Jõulumäel.

Koosoleku päevakorras:

1) Sissejuhatus, koosoleku päevakorra kinnitamine ja uue nõukogu liikme
tutvustus

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu esimehe valimine

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus sihtasutuse 2025. aasta
esimese viie kuu tegevustest, investeeringutest ja hangetest

4) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2025. aasta majandusaasta
eelarve muutmine

5) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus aastate 2026-2029
finantsplaani kinnitamine

6) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus arengukava koostamisest

7) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

SA Jõulumäe Tervisespordikeskus

Leina küla, Häädemeeste vald, 86504 Pärnumaa

526 4996 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.joulumae.ee/> www.joulumae.ee